divendres, 31 d’agost del 2012

"5000" FB Contest Support‏

Hola pescadors! Com esteu?

Vaig de cul, nanus... porto tres mesos sense tocar una puta canya de pescar, amb la barca fora de l'aigua, sense un duro per gastar... però la vida continua i, fins que l'Anna no enllesteixi les il·lustracions del relat per a tots els públics, us copio el mail del jefe-japo per anar practicant l'anglès, que la tornada al cole està a dues passes!

es veu que tenen 5000 seguidors al facebook i estan contents. Si us interessa, sortegen un bon lot de productes DUO.



Hello,
Hope everyone is doing fine.

I have a favour to ask. We have recently reached 5000 fans on FB and to celebrate that nice numbers we are running a small contest on FB. The rules are very simple – all one need to do is become a DUO fan, share the image from our fan page and leave a comment. The contest shall run until next week`s Tuesday.

Since it`s very short span, I would appreciate if you could mention the contest with a small article as soon as possible.

Much appreciated.

Regards,

Martin



per part meva, dir-vos que no pesco res, (a part d'un barb que va treure la sogra del riu amb el recollidor de brossa de la piscina!) i que m'ha anat de perles aquest parèntesi de pesca per dedicar-me, en exclusiva, als meus.

aviat s'acaba la tranquil·litat... bé, vull dir de pesca. Es nota que heu tornat de vacances... i ens estan fent propostes molt interessants. Lo de la pesca ja em comença a fer rau-rau a l'estòmac: he començat a mirar amarres, una canya nova, m'he comprat una jaqueta guapa a casa en Jaume (Decofust d'OLot) i he quedat aquesta tarda amb en Manel de Subprof per mirar dues canyes. Li va saber molt greu que partís la meva lesath... i m'ha demostrat que, a part de ser un tio sensible, és molt intel·ligent. 

M'he enamorat, nanus. Em sembla que he trobat la nova protagonista dels meus relats de pesca... només espero que la meva dona no llegeixi aquest post...

aviat us la presentaré a tots. És molt maca, sensible però amb un punt de mala llet, amb les mides perfectes i,  sobretot, romàntica.

fins aviat. Tinc moltes ganes d'escriure relats de pesca, també.

Cada cosa al seu temps.