dissabte, 24 de desembre del 2011

Tide Minnow Surf de DUO

Mai compris un esquer DUO, pots tenir problemes molt seriosos...




llobarro de 5,7kg pescat amb un DUO Tide Minnow Surf




Antes de usar un DUO, lea atentamente sus instrucciones de uso. Si tiene usted qualquier duda, consulte  a su médico o farmacéutico.  El uso de estos chismes puede acarrear ciertos períodos de eufória no apto para cardíacos. Utilízelos con moderación y bajo la supervisión de un adulto cuerdo. Nunca deje un DUO al alcance de los niños, no vaya a ser que se lo dejen en qualquier sitio!


6 comentaris:

Raül Ortiz Tudela ha dit...

bé nois, segon anunci i, si és per mi, l'últim.

no vaig buscar els esquers DUO, ens van escollir ells a nosaltres. Em limito a correspondre a la seva confiança fent-los el que s'espera de mi, però m'estic convertint amb tot allò que no m'grada: una simple màquina.

Hi pensaré uns dies abans de publicar el balanç de 2o12.

parlar de peix és massa fàcil, em cansa i no em fa feliç. Certament Anna, em vaig equivocar convertitnt el nostre blog primerapedra en un simple blog de pesca.

És molt avorrit.

Dani ha dit...

Llamp de llobarrot!
Aquest arregla qualsevol sopar de nadal eh?

Raül Ortiz Tudela ha dit...

ja veus Dani! això arregla el sopar de Nadal i el de Cap d'any i tot!

una abraçada

Anònim ha dit...

Bon llop Raül !!!

Els Duo fa temps que no falten a la meva caixa,i tinc que dir "encara que els tinc que pagar jo "...que tant per llançar com per accio de pesca,son de lo millor sobretot amb mar mogudet.Jo en gasto de fins a 20 cms.

Bon fi d'any tingueu l'equip de Primera Pedra.

Salutacions !!!

Pep Becader

Raül Ortiz Tudela ha dit...

hola pep!

segur que gastes el tide minow slim, el de 2ocm el vaig demanar però els reis "només" me l'han dut de disset,5cm... ho han fet x no ferir el meu ego masculí...

tens raó, són els millors en males condicions de mar i vent, que és quan més piquen els llobarros!

x cert, on els compres? pots dir-ho tranquil·lament, quan més es venguin més contents.

I si ets de fer fotos, m'encantaria enviar fotos teves amb bons llobarros als japos, ells encantats i qui sa, igual me n'envien un x tu!

bon any x tu també!

Anònim ha dit...

Hola Raül !

Doncs si gasto el Tide minow slim,el tinc de diferentes mides.

El lloc on en compro es diu www.cachinrelly.com

Es un lloc on tenen esquers de primera,provats per el propietari de la botiga personalment...gran pescador,i millor persona.
Per cert es diu Raül com tu.

Apa,i parlar de pesca no es avorrit...amb el mun d'aficionats que practiquen aquet sport per esbarjo.
Tu escriu de tot,que nosaltres et llegim.

Salutacions!!!

Pep Becader