dijous, 23 de juny del 2011

Però tu pesques, nena?

Hi ha una noia que fa dies em fa ballar el cap, i per ella vull fer un canvi de rumb. Sentint-ho molt, seguidora de la mà pintada, he de fer les maletes i buscar-me un altre lloc per parlar d'embarassos, dels fills i totes les altres coses que no siguin de pesca. Contactaré amb tu privadament, per donar-te les gràcies i, si es dóna el cas, donar-te una nova adreça.

No em busqueu, vull parlar de moltes coses però ho faré anònimament, com l'spiderman o l'home-lletra, autèntics escriptors de mena però que recorren a un màscara per no destrossar-se la seva propia vida. Ara entenc perquè ho fan,  i així ho faré jo. No sé quan, ni on, però seguiré el camí de les muntanyes en una altra part.

Aquí seguirem el camí del mar i de la pesca.

Primera Pedra, ara sí, s'ha convertit només amb un blog de pesca. Us ho passareu bé...

Recordeu en Zipi i Zape, l'Astèrix i l'Obelix (jo sóc el gordo), en Mortadelo i en Filemon, en Batman i en Robin, en Tintín i en Milú?  Doncs a partir d'ara veureu en Raül i l'Anna (el burro sempre davant) i entendreu perquè sóm inseparables.

aquest és l'abans i el després que tant buscava... i estic segur que us encantarà!