dimarts, 21 de juny del 2011

Com una regadera!


- Passi, passi..., posi's còmode. Vosté dirà.

- No doctor no, faltaria més! Parli vosté primer, que em sembla que per la cara que fa, ja tinc la solució a tots els seus problemes!

Mmmmm (escriu, calla i observa)

-Doncs si vol li presento al meu amic DiEGO... ell sí que parla molt!
- Encantat de saludar-lo...

(escriu molt i molt, amb alguna goteta de suor que li penja del front i rascant-se l'orella)

...... i parla en DiEGO.... tota la hora.


- No és res, home.. -mira de tanquilitza-lo- això es cura amb unes bones "vacacions!"
- Vacances, doctor? Però si sóc autònom!!!
- Doncs haurem de medicar amb píndoles...
- Quantes, doctor?
- Res... cada dos per tres.
-I diu que això és degut a l'estrés??? Doncs no passa res... miri, sap? Tinc la senyora Crisi ben instal·lada a casa, segur que em deixa pendre un respir que m'anirà la mar de bé!
- Com diu? Que la seva senyora es diu Crisi?
- Que la coneix? Sap què li dic doctor? Que la setmana que ve li presentaré, veurà que bé ens ho passem els tres, la meva Crisi, el meu DiEGO i jo mateix! Reservem hora, doncs?
- I amb urgència!
- Doncs que sigui per tres!