dilluns, 23 de maig del 2011

Perdoneu les molèsties...

Sé que esteu neguitosos, i potser fins i tot empipats, us he posat el caramel a la boca i com un lladregot de nou us l'he arrabassat. Però no em culpeu per ser un maldestre amb la informàtica, que prou atabalat em té. Necessito escriure aquesta entrada de prova, i si la veieu bé, la pròxima serà la bona. Només us demano paciencia, aviat us ho agraïré.

Ah, i no cal que voteu, que aquest, de sobres sé que és molt dolent

ara edito jo, que a mi no em va bé! cagum tot! no tinc temps de res i vinga  perdre'l...

i ara pq collons funciona? puc editar el teu missatge però no puc fer cap nova entrada!

2 comentaris:

Raül Ortiz Tudela ha dit...

in doncs nena, què ha passat?

he intentat posar dos rollos i no hi ha manera... ho provaré ara, que són les 4 am i el nen no em deixa dormir... a ell ja l'he adormit i ara descansa, però a mi m'ha post dels nervis!
el reportatge d'uns, el relat pels altres, el puto blog que no tira, una de la feina malalta... au, au... vaig a provar.

Joan Corral ha dit...

Sapastre....