dimecres, 4 de juliol del 2012

Concurs DUO nº 9!

Hola! Com esteu? 

Si ho he entès bé, comença el concurs DUO nº 9, on podeu guanyar un altre lot de productes DUO. Sé que molts de vosaltres no heu pogut resistir la temptació de provar algun model de DUO... és que, quan els veus, són irresistibles! Abans d'obrir la capsa els miro uns moments, llavors els trec en molt de compte i, automàticament, em venen al cap múltiples captures: llobarros, tallahams, tonyines, barracudes... que si pesco al tropic? Què va... si no en tinc ni per la gasolina d'anar al cap de Creus! Que si utilitzo 25 esquers? NO, tots els peixos que trec ho faig amb el mateix esquer. Clar, és un DUO! 

Aviat us diré amb quin, ara, el concurs:

Primer us heu de fer fans de DUO al facebook i enviar un correu dient, simplement, d'on ets. Fàcil, no? Si no ho has entès, t'ho deixo en anglès.


Hello,
We have just started the new contest at 


http://duo-inc.co.jp/en/staffblog/2012/07/021823.php 


 where we ask our fans simple question – where are you from. All they need to do is write us their city or country and they will have a chance to win a prize.

The rules are the same – all applicants need to be fans at 


http://www.facebook.com/DUOJPN 


and the answers shall go to duocontest@gmail.com.

I would really appreciate if you could again help us in the promotion of this contest with a little article. Thank you very much.

All the best

Aviat tornaré amb fotos de captures i us diré quin és el culpable i on el podeu comprar al millor preu. Mentrestant fes-me cas... participa al concurs i podràs rebre un munt d'esquers DUO!


Recordeu el DUO Surf de 15 cm que havia retirat a l'asil dels peixos taronges? Doncs encara dóna guerra! 



 Al meu company no li ha tocat el concurs DUO ni a mi se m'ha encongit la Duna. El que passa és que ara tinc massa feina, he tret la barca de l'aigua, he partit la meva lesath i tinc dos articles de revista per entregar en una setmana! Així que mentre jo treballo nit i dia, el meu company gaudeix de dues capces plenes de DUO lures! Cabronàs... que bé que s'ho passa amb els meus esquers! 

La venjança serà terrible! 

Vosaltres que podeu... no perdeu el temps. De seguida que pugui us explico jo mateix què pot fer aquest esquer. Mentre quedeu-vos amb els rollos tècnics... la veritat, us l'explicaré la setmana que ve. 


www.subprof.com/tienda/product_info.php?products_id=53155499&language=es&catID=4&nom=SE%D1UELO+DUO+TIDE+MINNOW+SURF+135+MM+

Això hauria de ser un enllaç, però sóc tant inútil que no crec que funcioni... si pots copia'l i enganxa'l al navegador. Brrrrrr ja ho diuen en Joan i l'Anna... millor que em dediqui a la poesia!