dimarts, 8 de maig del 2012

DUO LURES

Sobre els esquers DUO us podria explicar un munt d'anècdotes, sensacions i experiències de pesca increïbles que ens estan succeint darrerament, però em quedaré  amb el que realment us interessa: el seu atractiu.



Deixeu un DUO a la peixera i veureu com de seguida fan amics.




El DUO Tide Minow Surf de color taronja de la foto ja l'heu vist penjat del llavi d'un llobarrot de més de cinc quilos. El meu company ja l'ha estrenat un parell de cops i me l'ha tornat molt satisfet. Crec que es mereix unes vacances a l'asil dels peixos taronges, menjant molles de pa i recuperant-se de les embestides que ha patit. Ja el passejaré un dia entre tallahams... a veure si el jubilo per sempre! hihihi...

Us vaig mentir, ho he de reconèixer. Us vaig dir que us recomanava el Surf de 15cm per anar amb barca, i l'error ha estat que, des de terra, també és tremendament efectiu. Si els llobarros repeteixen esquer amb color diferent, imagineu-vos què en faran d'ell els tallahams, perquè el de la foto, dins l'aigua, és igual que una llisa.






No tots els llops van ser agafats amb el Surf de 15cm...


El Bay Ruf MANIC també va ser efectiu... i no precisament enganyant el llobarro més petit!

I per avui ja hem vist prou peix... Un capítol apart mereix el Tide Minnow Slim... una autèntica màquina de treure peix.

Aviat, més.

Pesca amb DUO. Tingues seny.

1 comentari:

Sam Bosch ha dit...

Molt bona pinta els DUO! En tinc algún i funcionen molt be. Acabats espectaculars, etc.

L'únic que no m'agrada son els llobarros morts, ni més ni menys que 4, una llàstima eliminar aquests grans reproductors. Espero que ho entenguis, no ho dic amb ànim d'ofendre!!

Una salutació!!