divendres, 16 de març del 2012

NOU CONCURS DE DUO!

Ei, que em sembla que aquest l'he entés!!!

Hello,

We have just started the new contest at


 giving the fans a chance to ask questions directly to Mr. Adachi, our general manager and chief designer. I think this is a very interesting contest, which might be also fun for many people, so I want to advertise it as much as possible..
I would really appreciate if you could again help us in the promotion of this contest with a little article. Thank you very much.

All the best

Regards,

Martin

Aquest cop no ens ofereixen la possibilitat de respondre a una simple pregunta, sinó que ens posen en línia directa amb el director general i jefe de disseny de DUO per fer-li preguntes a ell. Com que sé que m'espien directament des del Japó, li pregunto obertament:

"jefe: en un concurs et vaig dir que el meu esquer preferit era el Tide Minnow slim de 20cm perquè era més llarg que la meva cigala. La pregunta és: pots dissenyar un esquer més llarg i alhora també més ample? Moltes gràcies!"

"Necessito un pepino de veritat, que llenci molt lluny i que floti, passejant, amb els acabats perfectes que li sabeu donar i amb uns hams i unes anelles a prova de bombes. M'ho fas?"

"L'altre dia vaig estrenar DUO Tide Minnow SURF de 15cm que em vas enviar. Moltes gràcies, jefe. No vaig poder apretar el fre al màxim per por de perdre la peça, que era molt gran. Al final la vaig poder abraçar, fer-li una foto per enviar-te-la i vaig tornar el peix viu a l'aigua, com si no hagués passat res... fins que vaig veure els hams ben doblats. Podeu crear una gama d'esquers amb hams reforçats?"



Bé companys, crec que ens ofereixen una oportunitat excel·lent per millorar i innovar en el camp dels esquers professionals. Ho voleu aprofitar?

Sé que molts de vosaltres pesqueu grans llobarros amb els DUO, en tinc fotos... que de moment no puc ensenyar. Imagino que us fa mandra això els concursos, entrar al facebook i tot això. A mi també, la veritat. Us proposo una cosa:

si voleu fer comentaris dels esquers DUO, si voleu preguntar res al jefe, si teniu idees genials, propostes, crítiques,.. el que volgueu, m'ho dieu i jo mateix els ho faré arribar. Tinc línia directa!

Ja ho sabeu, si voleu optar a un bon lot d'esquers DUO toca concursar, si teniu alguna queixa o voleu preguntar res al jefe, us puc ajudar.

De moment paciència... aviat tornaré sense sensura, amb alguna foto bona i amb ganes d'explicar cròniques de veritat... res de mariconades de revista.

avui m'he aixecat amb una sensació extranya... com si haguès fet una cosa dolenta que no voldria recordar... però per més que miri a la paret buscant sards, el dolor no enganya... estic destrossat!

Tinc una aventura increïble per explicar!

Però ara no toca, clar.