dimecres, 28 de març del 2012

La Fada Fadrina



Sabeu el conte de la Fada Fadrina? Jo tampoc... però se me’n va aparèixer una  de cop i volta quan més ho necessitava.  




-Per què estàs tant trist? Què et passa? – em va preguntar amb cara d’àngel.
-Res d’important... que no me’n surto amb la canya, i estic molt amoïnat – vaig contestar sense deixar de mirar-la. – Em sembla que no en sabré mai, de pescar! Saps que vaig fer un reportatge de llops de mar sense pescar-ne? Te n’adones del ridícul que faig firmant un reportatge de palometons sense haver-ne fotografiat cap? Tu t’imagines què se sent quan ets l’únic idiota que no sap pescar tonyines?
- Però això no és cap problema, home! Tens clars quin són els peixos que vols i algun dia els aconseguiràs enganyar, no pateixis tant- va contestar mirant de consolar-me.
- Sí... tens raó, bonica; però l’ambició del pescador no es conforma en explicar contes o anant a mar a seguir provant. Jo el que vull és treure del mar un llobarro de més de 5 kg, treure’m l’espina del palometó d’una vegada i complir el somni de pescar una tonyina a spinning! Que em pots ajudar?
- T’ajudaré perquè et veig molt angoixat, però no et cal un cop de vareta màgica, sinó parlar amb en Martin, el teu rei del país del Sol Naixent. Demana-li a ell quins peixos vols pescar, i ell et guiarà.

I així ho vaig fer. Volia tres peixos i em va enviar tres esquers.


 Un DUO pel llobarro de més de 5 kg:



Un altre pel palometó:




I com no... un per la tonyina!




Si teniu somnis per complir no feu com jo... no cal vestir la vostra nena de fada fadrina, només dieu-li què us passa i escolteu-la.

Quan tingui una estona us ho explico tot... amb quin esquer es pesca cada peix  i on el podeu trobar, que ara ja ho sé! El més important de tot ja ho sabeu... i és que per ser un bon pescador i un bon seguidor de primerapedra, el que  s'ha de tenir és  mooolta paciència! 


Si quieres cumplir tus sueños, pesca con señuelos  DUO y déjate de cuentos!





4 comentaris:

Josep M. Pons ha dit...

M'agraden els contes que acaven b!
Bones captures!
Saludus

Guiti ha dit...

Un conte genial, fada, esquers i peixarros! jejeje
Salut i a estirar!
Ens veiem a mar.

Xuso ha dit...

A mi tambe m´agraden els contes de fades, a vore si el rei mag d´orient m´envia a mi tambe esquers deixos que peixquen asoles per al kayak.
Un salut i bon blog.
Xuso

Raül Ortiz Tudela ha dit...

Benvingut al nostre blog, Xuso! i gràcies per ser valent i fer comentaris. S'ha de tenir molta sort per rebre esquers DUO de gratis, això és bona senyal i vol dir que,menys pescar, alguna cosa sabem fer! Sort amb el caiac!

ës un honor, per altra banda, tenir comentaris de dos craks de la canya com en Pep i en Guiti, moltes gràcies, nois!

ja sabeu lectors, si voleu peixos teniu els blogs Wildfishingteam i el Costa Brava, aquí crec que és lloc on buscar coses diferents.

L'Anna i jo sóm diferents!