dimecres, 1 de febrer del 2012

Concurs DUO

DUO CONTEST

Hello,



We have just started the new contest at

http://duo-inc.co.jp/en/staffblog/2012/02/010700.php

asking about favourite fishing target. I would really appreciate if you could again help us in the promotion of this contest with a little article. Thank you very much.


All the best


Regards,

Martin

O sigui, que fan un nou concurs a la casa DUO, i teniu la possibilitat de guanyar un munt dels millors esquers del món. Clica l'enllaç i afaga el diccionari! (o el traductor d'internet...)

A l'últim concurs no em van donar el premi, però el "jefe" em va "felicitar" i em va fer una menció molt especial... hehehe. La pregunta anava sobre la mida dels esquers. Efectivament... vaig escollir el de 20cm, i per justificar-ho podeu fer servir la vostra imaginació.

almenys el vaig fer riure!

que tingeu molta sort!