divendres, 16 de desembre del 2011

Un anunci en tres imatges. No, quatre.


Volia donar les gràcies als meus nens, a l’Alba i a en Nil, per haver-me contagiat una esperança i una il·lusió tremendes tot esperant aquests dies. Els seus somnis es compliran gràcies als Reis d’Orient que tot ho saben, que tot ho endevinen...



Però jo m’he fet gran i ja no hi crec amb certes fantasies, i sé que els Reis no vindran a ajudar-me a complir el meu somni...així que, un cop perduda tota esperança,  no em va quedar altra que fer un pacte amb el diable! El meu somni a canvi de la meva ànima... em semblava raonable.



I amb paciència,  saber fer, esforç i una canya, vaig aconseguir un dia qualsevol el que havia estat somiant tantes i tantes jornades.




No sé si és cosa o no del diable,  però algú va escoltar les meves pregàries i em va fer arribar el Saira de DUO, sens dubte un esquer digne dels àngels.





Moltes gràcies, DUO lures!




Els meus Reis viuen a l'Orient, ja us ho vaig dir fa mooolt temps, just al país el Sol Naixent.  Dos mesos de silenci i encara confien amb nosaltres perquè ens saben diferents, així que ara, quan el segon paquet d'esquers viatja cap aquí, és hora de donar-los les gràcies públicament. 


Molt aviat n'hi haurà més. Aquests Japos no saben amb qui tracten! 

2 comentaris:

Josep M. Pons ha dit...

Amb la pesca tots els somnis es poden fer realitat! Només fa falta una mica d'incistència! Felicitats Raül!

Raül Ortiz Tudela ha dit...

gràcies Josep!

ja sabies que la Tuna a spining era la meva espina clavada, també saps que són molts els esquers que van bé x complir els nostres somnis, i també que s'ha de treballar molt dur i, sobretot, ser-hi.

anava sol, la meva 1a vegada... amb els millors dels esquers. Captura i solta, amb fotos com fas tu... x això el meu comentari al teu blog: jo vaig fer fotos a l'empait, a la meva canya corbada, al peix, i al moment de deixar-lo anar. No podia aixecar-lo amb una mà! però havia de fer-ho... xq igual que tu, nano, a mi m'agrada compartir els meus somnis amb tots aquells que mai el podran realitzar.

sóm uns afortunats Josep,algun dia els nostres lectors sabran que no volem fardar, sinó explicar.

salut i peixos nano, tenim feina!