dilluns, 4 d’abril del 2011

càgum l'ou...

Estic una mica acollonit, diem que neguitós per no parlar tant de collons... és que m'ha sortit un gra als ous! Al principi creia que era una berruga nova i tampoc li vaig fer massa cas, però resulta que en menys de quinze dies me n'ha sortit una altra, i una atra al costat, i clar, això ja no ho veig tant normal. Una de les avantagtes de tenir la doctora a casa és que tens la visita concertada a l'instant, però al ser la lesió a les parts baixes, què voleu que us digui... ni a la meva propia dona li fa massa il·lusió ajupir-se al meu davant, ni que sigui per mirar!

El primer dia de la berrugueta tampoc en va fer cas, doncs en tinc una de fa molts anys un pam més a la dreta i una altra a l'esquena, així que ho vam deixar estar, com si jo fos un pacient qualsevol que s'ha anat a visitar al CAP.  Però clar, al aparèixer nous eruptes, un al costat de l'altre, si la doctora fa la visita a casa i és al seu home a qui està examinant, comencen les preguntes rares...

- I què dius que vas pescar, dimecres?
-Doncs res, ja ho saps.
- I amb qui dius que vas anar?
-Ep, para el carro! On vols anar a parar?
- Ja paro, ja... però qua sàpigues que aquestes cosetes misterioses semblen víriques i altament contagioses... i això només es veu amb nois que van de putes, que tenen el fetge a les últimes o que tenen el SIDA, així que tu mateix... ja diràs...
- Mare de dèu santa! T'ho juro que he anat a pescar, i que el màneg l'he tingut sempre ben guardat!
-Hahaha, feia broma, idiota. Vés a buscar aquesta pomada i en deu dies marxarà. De tota manera demanaré hora al dermatòleg per assegurar.

I ja han passat dos o tres dies...

-Què dius, amor meu?
-Que si t'has posat la pomada...
-Pomada? Quina pomada?-li he contestat fent-me el despistat.
- La dels granets a on ja saps...
-Doncs no, no me l'he posat... que no em vares dir que si no funcionava em faries un tractament oral?
-Oral?!! Tros de soca! Oral, oral... seràs imbècil!!! Tractament VIA ORAL, amb pastilles, burro! 
- collons... i jo que em  pensava que, per fi, havies insinuat de rememorar vells temps amb el sexe oral...
-Doncs pensa que si la pomadeta no fa efecte, ni el tractament via oral tampoc, haurem de recòrrer a la via anal amb supositoris XXL, passar per les injeccions de penicilina i qui sap, potser al final no quedarà més remei que amputar... queda clar! 
- Claríssim, senyora i doctora, claríssim!!!