divendres, 14 de gener del 2011

trencant el gel

Em llenço a la piscina, crec que ja és hora d'espabilar-me una mica, perquè si us he de ser franc, no n'he publicat cap de missatge jo solet. Em dedico a escriure tonteries, a enviar-les a l'Anna i ella se n'encarrega de fer-vos-les arribar. I ja em fa vergonya.

La veritat és que fa dies que tinc quelcom preparat, mil històries al cap i alguna que altra captura de pesca per comentar, però entre les vacances dels nens, la feina acumulada, els nadals, cap d'any, reis i perquè no reconèixe-ho... la por de cagar-la, m'he anat retrassant. Deixem aquest com un missatge de prova, de benvinguda a l'escriptor que intenta enfrontar-se a la crua realitat: que té més por a la màquina que a les dones o a les bèsties del mar.

Disculpeu la tardança,  el 2011 està ple de novetats. 

1 comentari:

Anna O. S. ha dit...

Enhorabona pel teu debut, ja veus que no és tant complicat. A partir d'ara et passo el relleu, i tranquil, he fet copia de seguretat... jeje