dijous, 27 de gener del 2011

Per molts anys!

Recordo que no fa massa li dèiem a la nena "aviat vindrà el fred, i amb el fred arribaran els reis i també la neu. Quan hagi nevat faràs els anys". I pobreta, preocupada perquè el fred i els reis han passat, però de neu res de res,  em preguntava la setmana passada: "papa, papa, papaaa... vols dir que si la neu no ha arribat, no faré quatre anys?"

Començo explicant aquesta anècdota perquè vull deixar una cosa ben clara: Primera Pedra no és un blog de pesca, perquè per mi hi ha coses molt més importants, com la família, els amics, el sexe, l'humor, la ficció però també la realitat. Vull parlar de moltes coses, i els fills serà un tema clau, estelar. Molts no sou pares encara, uns quants ho sereu aviat. La paterintat és un concepte en si, però que ens canvia a tots la vida, sigui per bé o no, però mai serem les mateixes persones d'abans. Al principi ho intentes, et dius "a mi aquesta merdosa no em canviarà, jo sóc més puta que els altres i blablabla".

A tots ens canvia una coseta tant gran i al meu blog en vull parlar, això sí, quedi clar, des d'una perspectiva íntima, atractiva, sarcàstica però alhora real. Al meu blog tot és possible, estic segur que us sorprendrà.


""Mira, mira per la finestra:  està nevant Alba, avui fas quatre anys".

FELICITATS!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Per molts anys Alba, i felicitats als papes que li doneu calor en un dia tan fred com important.

Albert ha dit...

.......VAL LA PENA!!!!!

Moltes felicitats pel blog, val realment la pena de passar per aqui, et sents identificat amb moltes de les histories de la cannalla, ..........

Raül Ortiz Tudela ha dit...

Hi ha missatges que m'arriben més que d'altres, i aquests dos per mi són molt importants. Albert tens molta raó: de blogs i fòrums de pesca n'hi ha per tot, però gent que parli de la veritat que ens envota, que ens identifica, n'hi ha ben pocs.

creieu-me: Primera Pedra val la pena.

Anònim ha dit...

Vaig tard però és millor tard que mai. Felicita l'Alba de part meva...al cap i a la fi som familia jeje Salut a tu i a tots els de casa. AOM